Udostępnij:







Tweetnij

2 Skuteczna strona www


Wiele udanych transakcji jest uzależnione od powrotów Użytkowników na stronę. Powroty te powinny stanowić znaczną część całości wizyt na Twoich stronach.

Powracający Użytkownik łatwiej przekształci się w płacącego Klienta, ponieważ nabiera on zaufania do przygotowanego przez Ciebie miejsca, które staje się dla niego wiarygodne. Dodatkowo jest to również sygnał dla Ciebie, że Twoja strona jest skuteczna.
 
Przy planowaniu strony musisz zwrócić uwagę na każdy najdrobniejszy szczegół i upewnić się, że jest wykonana optymalnie do jej przeznaczenia, a opcje przewidzianego zachowania Użytkownika przyniosą zamierzony efekt. Rozważ szczegółowo co jest najważniejsze do zaprezentowania na stronie głównej i jak najkorzystniej przedstawić swoją ofertę. Co powinien w pierwszej chwili zobaczyć Użytkownik po załadowaniu się strony? W tym miejscu chciałem zauważyć, że nie ma jednego szablonu skutecznej formy prezentacji, który sprosta w 100% zamierzeniom. Należy jednak zastanowić się, co odgrywa w Twoich działaniach największą rolę i jaki charakter mają polecane przez Ciebie usługi - produkty.
 
Na pewno warto oszczędzić sobie zamieszczania na stronie głównej, w chwili gdy usiłujesz za jej pomocą coś sprzedać - strony powitalnej, przedstaw od razu Użytkownikowi największą wartość swojej strony. Powitania i inne informacje związane z Twoją działalnością należy przedstawić w sposób klarowny i jasny, ale nie koniecznie na stronie głównej Twojej witryny.

Nadmierna ilość reklam banerowych, może zostać zignorowana przez Użytkownika, lub potraktowana jako ilustracja strony. Banery zajmują również dużo miejsca, które może zostać wykorzystane w bardziej odpowiedni sposób. Skuteczniejszą formą okaże się interesująca treść i odpowiednie wyeksponowanie linków partnerskich. Wywołaj u Użytkownika potrzebę posiadania tego co oferujesz, zamiast nachalnie pchać przed jego oczy migające i pulsujące "kup teraz".

Prosta i intuicyjna nawigacja. Jeżeli Użytkownik nie wie, jak poruszać się po stronie, z pewnością ją opuści. Poruszanie się po stronie powinno być proste. Przemyśl czy potrzebujesz wielopoziomowego, rozwijanego menu do strony lub menu w formie graficznej. Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek wypada korzystniej przy zwykłym, prostym i tekstowym menu.

Zamieszczenie pliku audio na stronie przyczyni się do długości wizyty na Twojej stronie, zadbaj jednak o to by nie zamieszczać dźwięku w pętli (tj. powtarzający się w nieskończoność) i odpowiedni do charakteru strony. Upewnij się również, że Użytkownik ma pełną kontrolę nad tym dźwiękiem i swobodę wyłączenia go, lub wyciszenia.

Częsta aktualizacja treści Twojej strony, jest to najskuteczniejszy zabieg zwiększający ilość powrotów na stronę. Użytkownik powróci zawsze, gdy będzie miał coś nowego do czytania. Czynność ta jest często zaniedbywana z uwagi na lenistwo właścicieli stron.

To zaledwie kilka sposobów, których dopracowanie i zastosowanie na Twojej stronie pozwoli Ci odnosić sukcesy w e-działaniach, skupionych na zarabianiu za pomocą strony internetowej. Odpowiem na nasuwające się pytanie, ile strona i jej utrzymanie kosztuje?

A gdy odpowiedź brzmi - nic. Uznasz zapewne, że jest to możliwe lecz stawia wątpliwości, co do jakości tej strony. Nic bardziej mylnego i żeby nie być gołosłownym chcę Ci teraz zaproponować wizytę na jednej z takich stron, przygotowanych przeze mnie dla jednego z serwisów. Obejrzyj i oceń osobiście » tutaj

W moim przekonaniu system, w którym jest wykonana zapewni Ci wystarczająco dużo możliwości i szablonów, by wybrać ten odpowiedni. System posiada polskie menu, wystartuj z profesjonalną stroną » Darmowe Strony www


Kod html na Twoją stronę:
1. Zaznacz kod w ramce (ctrl+a) 2. Skopiuj go (ctrl+c) 3. Wklej w trybie html na stronie (ctrl+v)

2 komentarze:

promoagency pisze...

Przyjemnie artykuł który pokazuje wszystko co nie powinno znaleść się na stronie jak np odtwarzacz muzyki. Częsta aktualizacja treści jest tutaj najważniejszym punktem. Należy o tym pamiętać!!!

Jakub pisze...

Wszystko zależy od tematu, czasem częste publikowanie może wyczerpać szybko temat. Regularność (1 na tydzień/miesiąc/...) jest lepsza :)

 

e-Biznes | Biznes w sieci Copyright © 2013 | Template created by O Pregador | Powered by Blogger Templates