Udostępnij:







Tweetnij

1 ebiznes-GO. Od czego zacząć?


Brak środków na rozpoczęcie komercyjnej działalności w internecie, dodatkowo żadna znajomość obsługi systemów komputerowych i programowania. Pojęcia e-marketingu są dla mnie zupełnie nie zrozumiałe. Coś jednak nie daje mi spokoju, chcę spróbować i dać sobie szansę, czerpać korzyści z pracy w internecie. Czy to możliwe, a jeśli tak, to od czego zacząć?
 
Panuje ogólne przekonanie, że na start z biznesem w sieci potrzeba ogromnej ilości gotówki. Dopływające informacje z prasy i telewizji o ogromnych kosztach kampanii reklamowych. Wypowiedzi osób, których serwisy internetowe radzą sobie zupełnie nieźle, zdają się potwierdzać te obawy, że potrzebne są miliony na start i przetrwanie.

Na samym początku niezrozumiałe i podstawowe pojęcia typu "hosting", "domena", "witryna", to totalny "matrix". Studia, dodatkowe kursy i szkolenia, plus czas jaki należy temu poświęcić to koszty, na które stać niewielu.
 
Siła wymienionych powyżej argumentów jest ogromna i przytłaczająca, czy nie warto się z nią mierzyć?

Własny serwis Afiliacja i PP
Uruchomienie i utrzymanie serwisu Promocja serwisu partnerskiego w zamian za wynagrodzenie
Pozyskanie Użytkowników serwisu Wynagrodzenie za pozyskanie nowych Użytkowników - danych kontaktowych
Zdobywanie odpowiedniej ilości odsłon serwisu i reklamodawców Prowizje za opłaty pozyskanych reklam

Może teraz nie zabrzmi to śmiesznie i mało przekonywująco, że jest możliwe zarabianie w internecie w chwili, gdy nie posiadasz kapitału początkowego. Te trzy przytoczone przeze mnie porównania, mają na celu pokazanie Ci, jaki potencjał tkwi w programach partnerskich i sieciach afiliacyjnych.

Najważniejsze. Określenie grupy docelowej Użytkowników - Klientów

Nie bez powodu określenie Użytkownik zostało sprowadzone przeze mnie do statusu Klient. Precyzyjne określenie do jakiej grupy osób będziesz trafiać ze swoimi informacjami, pomoże Ci ustalić kim będą Użytkownicy Twojej strony i czytelnicy Twojej oferty. Działania prowadzone za pomocą strony i przygotowanie oferty w pełni powinny być podporządkowane i ukierunkowane do wyznaczonej przez Ciebie grupy osób. Należy opisać i przyporządkować do danej grupy osób poszczególne cechy.

Kim jest Użytkownik do którego pragniesz dotrzeć? Określenie z góry do kogo chcesz trafiać ze swoją stroną, bądź kampaniami reklamowymi pomoże Ci również określić, gdzie takich osób poszukiwać. Użytkownik powinien poczuć, że to co masz do zaoferowania kierowane jest właśnie do niego i jest mu niezbędne. Tak może wyglądać droga zamiany zwykłego Użytkownika internetu, na Twojego Klienta i od tego należy zacząć.

» Czym kierować się przy wyborze Programu Partnerskiego i na co zwrócić szczególną uwagę


Kod html na Twoją stronę:
1. Zaznacz kod w ramce (ctrl+a) 2. Skopiuj go (ctrl+c) 3. Wklej w trybie html na stronie (ctrl+v)

1 komentarze:

Kasia pisze...

Tak wspomniałeś określenie grupy odbiorców jest bardzo ważne, a wiele ludzi o tym zapomina. Pozdrawiam! :)

 

e-Biznes | Biznes w sieci Copyright © 2013 | Template created by O Pregador | Powered by Blogger Templates